Lloyd Hotel
KVK: 33305837
BTW: NL808394253B01
De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op alle boekingen die via de website van Lloyd Hotel zijn gemaakt. Het Lloyd Hotel is een in Nederland gevestigde BV met statutaire zetel te Oostelijke Handelskade 34 1019 BN Amsterdam.
Prijzen
Alle online getoonde prijzen zijn per kamer per nacht (tenzij anders vermeld). De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief stadsbelasting en ontbijt. Prijzen zijn onderhevig aan wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving. Uw kamerprijs is echter gegarandeerd zodra u een boekingsbevestiging heeft ontvangen. Let op: de stadsbelasting is in 2020 verhoogd tot 7% + € 3,- per persoon, per nacht.
Aangepaste annuleringsvoorwaarden i.v.m. COVID-19
Gepubliceerd op 25 september 2021.
Voor bestaande reserveringen en toekomstige reserveringen proberen wij zo flexibel mogelijk te zijn. De directie van het hotel heeft dit besloten, omdat COVID-19 een situatie is waar zowel gasten als hotel geen invloed op kunnen uitoefenen. De aangepaste annuleringsvoorwaarden zijn van invloed op de niet-restitueerbare tarieven en reeds gemaakte reserveringen.
Gezien de huidige situatie hebben wij onze annuleringsvoorwaarden versoepeld. Het is mogelijk je reservering tot 24 uur voor de dag van aankomst gratis te annuleren.
Wij verwachten van onze gasten dat zij tijdig een aanvraag doen om de reservering wijzigen. Dit kan door email te sturen aan post@lloyd.nl. Wij verwachten bij een reservering op de: Best rate – minimaal 24 uur voor de dag van aankomst, Discount – minimaal 48 uur voor de dag van aankomst, Early Bird en Long stay – minimaal 72 uur voor de dag van aankomst.
Annuleringsvoorwaarden
Wij hanteren twee verschillende annuleringsvoorwaarden, afhankelijk van de reservering die u maakt:
Refundable reserveringen: Annuleringen of wijzigingen van reserveringen zonder beperkingen zijn gratis tot 48 uur voor de aankomstdatum. Houd er rekening mee dat de aankomstdatum begint om 00.00 uur lokale tijd. Indien u binnen 48 uur voor aankomst annuleert of wijzigt, of indien u niet komt opdagen, wordt 100% van de eerste nacht in rekening gebracht. Bijvoorbeeld wanneer de check-in dag 20 juni is, dan is gratis annuleren mogelijk tot en met 17 juni.
Non-refundable reserveringen: Het is in geen geval mogelijk om deze reservering te wijzigen of te annuleren. De totale kosten voor alle kamernachten, inclusief toeristenbelasting, worden direct na uw reservering in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat de creditcard die wordt gebruikt om de reservering te maken, moet worden getoond bij het inchecken. De naam van de boeker moet dezelfde zijn als de naam op de creditcard. Als dit niet mogelijk is, vraag dan vooraf aan de receptie om toestemming van een derde partij.
Betaling
Online betalingen kunnen worden uitgevoerd met een creditcard. Wij accepteren EuroCard/Mastercard, Visa en Amex. Indien u niet in het bezit bent van een creditcard is het mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Neem contact met ons op via post@lloyd.nl of +31205613607. Indien u liever per bank betaalt, dient de volledige reserveringswaarde vooraf betaald te worden.
Refundable reserveringen kunnen worden betaald in het hotel bij het inchecken. U kunt betalen met creditcard, contant geld of pinpas. Wij hebben een geldige creditcard nodig als garantie voor de kamer. Wij brengen geen kosten in rekening op de verstrekte creditcard, behalve in het geval van een no-show of een annulering in overeenstemming met onze annuleringsvoorwaarden. Als we geen geldige creditcard ontvangen, zullen we een aanbetaling van de kamer per bankoverschrijving eisen, anders zijn we verplicht de reservering te annuleren.
Non-refundable reserveringen moeten vooraf betaald worden via creditcard of bankoverschrijving. Bij het inchecken dient u de creditcard te tonen waarmee u uw reservering heeft gemaakt. De naam van de boeker moet hetzelfde zijn als de naam op de creditcard. Als dit niet mogelijk hebben wij een autorisatieformulier nodig.
Reserveringen
Elke kamer in Lloyd Hotel is uniek. Wanneer u een reservering maakt is de sterrencategorie uw keuze, maar de exacte kamer die u bij aankomst toegewezen krijgt is een verrassing. Als u liever een specifieke kamer reserveert, laat het ons weten in uw reservering. Wij vragen een reserveringskosten van € 35,- voor deze aanvraag en de kamers zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid.
Gasten met verminderde mobiliteit
Het hotel streeft ernaar om dezelfde hoogwaardige faciliteiten te bieden aan onze mindervalide gasten. Waar mogelijk zijn er speciale faciliteiten zoals ruime en open badkamers en liften in openbare ruimtes. Neem vooraf contact met ons op als u speciale wensen heeft. Wij zullen ons best doen om aan uw wensen tegemoet te komen.