FAQ
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Antwoorden op de meest gestelde vragen over je verblijf bij Lloyd Hotel vind je hier:
Hoe gaan jullie om met het coronavirus?
Hoe laat kan ik in/uitchecken?
Check-in is vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Check-out is tot 12.00 uur op de dag van vertrek. Wij bewaren je bagage voor een korte periode voor en na aankomst.
Hoe kan ik voor mijn verblijf betalen?
Je kunt contant, met een pinpas of creditcard betalen voor de kamer. Let op: wij accepteren geen bankbiljetten hoger dan € 100,-.
Let op: de creditcard die gebruikt wordt om de boeking te maken moet bij het inchecken worden getoond. De naam van de boeker moet dezelfde zijn als de naam op de creditcard. Als dit niet mogelijk is en de creditcard dient alleen als garantie voor de reservering, verzoeken wij u ons garantieformulier voor de creditcard in te vullen. Als de creditcard wordt gebruikt om te betalen voor de reservering, moet je ons creditcard autorisatieformulier invullen. Stuur ons het ondertekende formulier per e-mail samen met een kopie van de voor- en achterkant van de creditcard.
Is het mogelijk om een extra bed in mijn kamer te plaatsen?
Vanaf de 3-sterren kamers is het mogelijk om een extra bed bij te plaatsen. Extra bedden zijn beschikbaar op aanvraag en te reserveren tegen een kleine toeslag van € 40,- per nacht voor volwassen bedden en € 25,- per nacht voor kinderen tot 12 jaar. Kinderbedjes voor kinderen onder de 2 jaar zijn gratis beschikbaar.
Is het hotel toegankelijk voor mindervaliden?
De zij-ingang van het hotel en bepaalde kamers zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Laat ons even van tevoren weten als je een rolstoelvriendelijke kamer nodig hebt.
Hoe kan ik Lloyd Hotel bereiken met het openbaar vervoer?
Lloyd Hotel is maar 10 minuten met de tram van Amsterdam Centraal Station verwijderd. Neem tram 26 richting IJburg, na 3 haltes verlaat u de tram bij Rietlandpark. Vanaf de tramhalte is het 3 minuten lopen naar onze voordeur.
Vervoersbewijzen (vanaf 24 uur – 96 uur) zijn verkrijgbaar bij de receptie vanaf € 8,00. Je kunt tickets ook vooraf online kopen. Het is niet mogelijk om contant te betalen in de bus of tram.
Kan ik mijn auto parkeren bij het hotel?
Parkeren kan in garage Rietlandpark aan de Oostelijke Handelskade 355. Druk “16” om de garage in te rijden. De uitgang voor voetgangers bevindt zich aan de achterzijde van het hotel. De kosten bedragen € 4,00 per uur en € 30,00 voor 24 uur. De parkeergarage is helaas niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers, hiervoor zijn speciale parkeerplaatsen op straat.
Verkoopt Lloyd Hotel museumkaartjes om lange wachtrijen te vermijden?
Bij onze receptie kun je tickets kopen voor de volgende musea:
Amsterdam Museum
Rijksmuseum
Van Gogh Museum
Hermitage Museum
Heineken Experience
Joods Cultureel Kwartier
Verkopen jullie cadeaukaarten?
Jazeker, je kunt bij ons diverse cadeaukaarten kopen. Geef bijvoorbeeld een brunch of high tea voor 2 personen cadeau. Of koop een cadeaukaart met een open bedrag dat vrij te besteden is in het restaurant of hotel. Neem een kijkje in onze shop voor de mogelijkheden.
Hoe kom ik met de taxi vanaf Schiphol bij het hotel?
De prijzen van de luchthaven naar Lloyd Hotel variëren per taxi. Wij adviseren TCA, met een vaste prijs van € 45,00 (enkele reis voor maximaal 4 personen) tussen het hotel en de luchthaven Schiphol. Let op: deze speciale prijs is alleen van toepassing als je de taxi vooraf boekt via TCA met vermelding van Lloyd Hotel. Meld je bij de STA-balie op Schiphol (aankomsthal 4) en neem niet zomaar een taxi. Klik hier om de taxi vooraf te bestellen voor het speciale tarief.
Kan ik een fiets huren in het hotel?
Fietsen kunnen bij de receptie gehuurd worden voor € 17,- per dag, inclusief gedeeltelijke afkoop op eigen risico. Wij vragen een borg van € 100,- per fiets. Fietsen zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid.
Bieden jullie sportfaciliteiten aan?
Is er WiFi beschikbaar?
WiFi is gratis beschikbaar in het hele hotel.
Kan Lloyd Hotel helpen bij het vinden van een betrouwbare oppas?
Wij raden Holiday Sitters aan.
Mag ik in mijn kamer roken?
Lloyd Hotel is een niet-rokers hotel, in overeenstemming met de Nederlandse regelgeving. Er wordt een boete van € 150,- in rekening gebracht in geval van roken.
Kan ik mijn huisdier meenemen?
Je bent van harte welkom om je hond mee te nemen naar Lloyd Hotel. We vragen wel om je huisdier niet alleen te laten op de kamer. Geef even van tevoren aan bij het maken van de reservering dat je je hond mee wilt nemen, dan kiezen wij een fijne kamer zonder tapijt voor je uit.
Kan ik post versturen vanuit het hotel?
Ja, Lloyd Hotel is een officieel PostNL pakketpunt. Je kunt bij ons dagelijks pakketten versturen en ophalen tussen 08.00 en 22.00 uur. Dus mocht je een item in onze shop willen kopen, dan kunnen wij het ook voor je versturen!