Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en de veiligheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen hebben wij een protocol opgesteld. Wij volgen hierbij de richtlijnen zoals opgesteld door het RIVM, de gemeente Amsterdam en de Koninklijke Horeca Nederland. Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en passen het protocol direct aan indien nodig.

Laatste update: 15 december 2020

Algemene maatregelen

  1. Alle medewerkers zijn op de hoogte van dit protocol en zijn verplicht deze richtlijnen te volgen.
  2. Zowel medewerkers als gasten van Lloyd Hotel zijn verplicht om een mondkapje te dragen in de publieke binnenruimtes. Aan tafel in het restaurant of in je hotelkamer mag je het mondkapje afdoen.
  3. Medewerkers met ziekteverschijnselen komen niet naar werk. Wij stimuleren om thuis te werken indien de werkzaamheden dat toelaten.
  4. Wij vragen aan gasten om eerst hun handen te desinfecteren bij binnenkomst. Er staan desinfectiezuilen bij de ingang, kamer 28 en de salon.
  5. Er mogen maximaal 2 gasten tegelijkertijd naar de algemene toiletten.
  6. Wij vragen gasten om de liften te gebruiken naar boven en de trappen naar beneden, om zoveel mogelijk éénrichtingsverkeer te waarborgen. De bediening van de liften wordt met grote regelmaat gedesinfecteerd.
  7. Medewerkers wassen minimaal 1x per uur hun handen volgens de richtlijnen van het RIVM.
  8. Wij verzoeken gasten om contactloos te betalen. Alle hotelgasten die via de eigen website, telefoon of mail van Lloyd Hotel een kamer reserveren mogen gratis annuleren in 2020. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar ons reserveringsbeleid op onze website.

 Restaurant

  1. Lloyd Restaurant is gesloten voor publiek, hotelgasten en buurtbewoners kunnen takeaway bestellen. De keuken is tot 21 uur geopend. Wij mogen tot 20 uur alcohol verkopen.  Takeaway kan worden afgehaald bij de bar. Je kunt je bestelling telefonisch aan ons doorgeven via +31205613677.

Receptie

  1. De receptie is zo ingericht dat er 1,5 meter afstand tussen medewerkers en gasten wordt bewaard.
  2. Alle gebruikte sleutels worden gedesïnfecteerd.

Kamers

  1. Bij check-in wordt aan gasten gevraagd of zij hun kamer schoon gemaakt willen hebben tijdens hun verblijf. Medewerkers betreden de hotelkamer alleen als gasten hiervoor akkoord hebben gegeven en er geen gasten op de kamers aanwezig zijn.
  2. Alle housekeeping medewerkers dragen mondkapjes en handschoenen bij het schoonmaken van de hotelkamers.
  3. De kamers worden grondig gereinigd volgens de richtlijnen van het RIVM. Daarnaast worden alle contactoppervlakken worden grondig schoongemaakt en gedesïnfecteerd na ieder verblijf.
  4. Het is niet mogelijk om roomservice te bestellen.

Meeting & Events

  1. Momenteel is het niet mogelijk een meeting of event in Lloyd Hotel te organiseren.