Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en de veiligheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen hebben wij een protocol opgesteld. Wij volgen hierbij de richtlijnen zoals opgesteld door het RIVM, de gemeente Amsterdam en de Koninklijke Horeca Nederland. Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en passen het protocol direct aan indien nodig.

Laatste update: 10 november 2021

Algemene maatregelen

  1. Alle medewerkers zijn op de hoogte van dit protocol en zijn verplicht deze richtlijnen te volgen.
  2. Medewerkers met ziekteverschijnselen komen niet naar werk. Wij stimuleren om thuis te werken indien de werkzaamheden dat toelaten.
  3. Wij vragen aan gasten om eerst hun handen te desinfecteren bij binnenkomst. Er staan desinfectiezuilen bij de ingang en receptie.
  4. Wij vragen gasten om de liften te gebruiken naar boven en de trappen naar beneden, om zoveel mogelijk éénrichtingsverkeer te waarborgen. De bediening van de liften wordt met grote regelmaat gedesinfecteerd.
  5. Medewerkers wassen minimaal 1x per uur hun handen volgens de richtlijnen van het RIVM.
  6. Wij verzoeken gasten om contactloos te betalen. Alle hotelgasten die via de eigen website, telefoon of mail van Lloyd Hotel een kamer reserveren mogen gratis annuleren in 2021. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar ons reserveringsbeleid op onze website.
  7. In de publieke ruimtes van het hotel voeren wij een mondkapjesplicht. Bij ieder bezoek aan Lloyd restaurant is het verplicht om je coronatoegangsbewijs (Corona check app of met vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatief testbewijs die niet ouder dan 24 uur is). te laten scannen. Hierna mag je je mondkapje afdoen. Het helpt ons enorm als je de QR-code al paraat hebt bij de entree zodat een medewerker deze direct kan scannen.